~Strikk i KK~

Jeg har fått sansen for bladet KK, har kjøpt det noen ganger nå. Og guess what??!!?? I den nyeste utgaven er det strikkeoppskrifter! Det er helt klart en ekstra bonus for min del. 

Har også kjøpt Håndarbeidsmagasinet fra Familien igjen, kjempemasse fint der og. 

Her er det masse fine ting å strikke eller hekle til hele familien. Fikk selvsagt enda noen  flere ting på "Dette har jeg lyst å strikke-lista mi". Den begynner å bli rimelig lang nå egentlig... Derfor er det bare å gnu på, eneste løsningen det. 

   Derfor har jeg også shoppa litt på Husfliden, for det er jo alltids ting jeg trenger... 

Forsterkingsgarn til hæler, svart broderigarn og en maskeholder er kjekt å ha. sistnevnte er allerede i bruk, da jeg har brukt en liten rundpinne i knipa her ei stund. Og broderigarnet har også fått ben å gå på, jeg skal jo prøve å bli ferdig med de kattene en gang ;) 

   Nå skal jeg krype under pleddet på sofaen med litt monteringsarbeid. Det kommer, det kommer, må bare bli ferdig først :)

♥ Diddi ♥ 

Én kommentar

Aud Fredriksen

13.sep.2011 kl.22:18

Jeg har prøvd meg på strikking én gang i mitt liv. Det som skulle bli et skjerf til bestemor, ble til en slags.. tja, hullete grytelapp i ull? Er håpløs på slike "husmor" ting